30 maart 2012

Animal prints

Let's talk Animal prints! Zebra, koe, luipaard, tijger of cheetah, het kan allemaal. Vaak zie je ze terug in ordinaire interieurs, maar als ze goed gebruikt worden kunnen ze tres chic zijn. Hier een paar goede voorbeelden.

Wat een heerlijke kamer, op de foto hieronder. Licht, rustig, maar toch met kleur. Het koeienkleed past hier perfect bij.


Onderstaande foto vind ik geweldig. De symmetrie in de kamer vind ik erg mooi. Ook de combinatie van zwart. wit en bruin spreken mij erg aan. De kamer straalt rust en elegantie uit.

Een echte eyecatcher de zebra poef.

Een glamour living room met grijs en wit tinten, naar mijn mening prachtig. De zebra poef voegt net iets spannends toe aan de kamer. De tafel vind ik heel mooi. leuk detail: de binnenkant van de kast is in dezelfde kleur als de muur geverfd.

Super schattige kuipjes in de volgende kamer. groen in de kamer maakt het allemaal wat rustiger. Nog meer groen en het wordt een jungle.

De zebra kussens en poef maken deze kamer helemaal af en maken het geheel net wat pittiger.
Leuke manier van kussens neerleggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten