18 april 2012

Can't forget them

Er zijn van die filmpjes die je voor altijd bijblijven. Sommige omdat ze grappig zijn, sommige omdat ze ontroerend, innovatief of inspirerend zijn. Ik wil er graag een aantal met jullie delen, sommige kennen jullie vast wel.. en andere gaan je verbazen!

Onderstaand filmpje is mij bijgebleven omdat ik het zo ontzettend dapper vind dat het meisje in de video haar grootste onzekerheid (heftige acne) met de wereld deelt. Natuurlijk niet zo maar, maar om andere mensen die kampen met hetzelfde "probleem" er mee te helpen. In dit geval doet zij dit door haar make up routine uit te leggen.

en dan is er nog deze jongeman... die het beste haalt uit zijn beperking, als ik het zo mag noemen want hij maakt er zijn kracht van. Hij heeft geen armen en geen benen, maar een ongelofelijke passie for life en weet duizenden mensen te inspireren.

hoe geweldig alle andere filmpjes ook zijn, het volgende filmpje is toch wel my all time favorite! Only in America BABY!! moet hem nog aan mijn vriend laten zien ter inspiratie, je weet maar nooit!

Deze topper mag niet vergeten worden in het rijtje mooiste, ontroerendste en meeste inspirerende filmpjes. Is dit liedje niet gewoon geschreven voor dit filmpje?!! Pak de tissues maar dames!

Dit is nog eens een productpresentatie!!

En dit is marketing!

Welke filmpjes raken jou?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten