3 mei 2012

Armbanden display

Al tijden zoek ik een manier om mijn sieraden beter te sorteren. Mijn eerste vondst was oorbellen aan glaasjes. Een dubbele catch! handig voor de oorbellen en om oogpotloodjes, kwasten e.d. in te zetten. Nu moest er echt nog iets anders komen voor mijn armbanden. Van de week was ik een aantal opties aan het bekijken en heb ik de knoop doorgehakt. Vandaag was het zo ver... Mijn keuze, de armbanden display kwam binnen. Overzichtelijk, handig en staat ook nog eens leuk. I'm lovin it!

Voorheen was de situatie zo: armbanden hingen aan het armpje van het engeltje, horloges lagen in een leren bakje wat ik ooit bij een Michael Kors horloge heb gekregen en nog meer armbanden lagen in een kom. Niet ideaal dus.

En dit is de armbanden display. Ik heb hem besteld op isape.nl voor €12.95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten