25 mei 2012

Home decoration: Kussens!

Een bank zonder kussens is geen bank! Nouja een kale bank!
Al enige tijd ben ik op zoek naar de juiste kussens voor op onze bank. Momenteel hebben we een hele lichte bank, maar die wordt hopelijk vervangen door een meer taupe/bruinere hoekbank.
Ik was een beetje aan het rondstruinen op het internet toen ik me bedacht dat ik eens bij H&M home online kon kijken. Ik heb inmiddels een aantal kussens op het oog die per stuk een hele redelijke prijs hebben, maar als ik mijn verlanglijstje op tel ik toch weer op een flink bedrag uit kom.

Mijn H&M Home verlanglijstje

Het roze kussentje en de blauwe zijn om wat kleur te brengen. Tussen de gouden en de zilveren kon ik niet kiezen dus ik ze er beide maar opgezet. Altijd leuk een beetje glamour in huis. Het witte kussen met de zwarte rand is voor in de slaapkamer.
Misschien ziet het er een beetje knullig uit, maar om een beeld te kunnen vormen heb ik de kussentjes met paint (vandaar de slechte kwaliteit) op de bank gezet.

Het roze en turquoise kussen zijn €4,95 per stuk. De zilveren en gouden zijn per stuk €15,95. Het kussen met de zwarte rand is €7,95 met alle binnen kussens erbij zou ik €74,55 moeten afrekenen. Misschien toch weer veel voor een paar kussens? Hoeveel geven jullie hier aan uit? Vinden jullie dit een redelijk bedrag?

Ook bij Zara Home heb ik wat kussens gespot. Alleen zijn deze iets prijziger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten