21 oktober 2012

Glossybox Oktober



Ja hor, hij is weer binnen; de Glossybox van oktober. Het is net al met een cd, je vind nooit alle liedjes die op de cd leuk, maar het is het waard om de cd te kopen voor die paar prachtige liedjes die je wel mooi vind.
Dit keer was ik erg blij met de krultang, de lipbalsem en de facial lotion, niet slecht 3 uit de 5 producten.


Rituals - Perfection volume mascare
Ik heb de mascara meteen geprobeerd  maar vond het erg tegenvallen. Er worden volle wimpers beloofd, maar ik vond dat de mascara weinig effect had en erg plakkerig en dik was waardoor mijn wimpers aan elkaar plakten.
Het was een fullsize product ter waarde van €15,50

Ginvera - Greentea exfolianting marvel gel
Deze gel verwijderd make-up en onzuiverheden en lost doffe huidcellen op. Wat mij opviel was dat de gebruiksaanwijzing in het Nederlands (op een los kaartje) anders was dan de Engelse gebruiksaanwijzing op de tube. Mijn ervaring met gel is dat ik er een droge huis van krijg dus deze gaat mooi door naar iemand die er wel bij van wordt!
Voor 60ml geldt een adviesprijs van €27,50.

Anatomicals - Snog me senseess breath freshener
Echt ontzettend leuk opgepimt door leuke texten op het doosje en op de spray zelf. De slogan "we only want you for your body" vind ik ook erg leuk... maar! De mondspray bevat kaneel, niet echt mijn smaak!
Het was een fullsize product ter waarde van €3,95

Burt's Bees - Beeswax lip balm
Was een geweldig spul is dit! De smaak is lekker, voor mij voelt het een beetje alsof je fix op je lippen smeert. Hiervoor heb ik we echt het idee dat het werkt. Het is een gevoels dingetje :)
Alle producten van Burt's Bees zijn vrij van parabenen en glycol en alle ingrediënten zijn natuurlijk en niet op dieren getest!!! Voor maar €3,95 heb je al een blikje balsem.

Elf - Wimperkrullen
Als je naar het disign kijkt van deze krultang heb je het idee van je met een high tech product te maken hebt. toch is deze tang maar €1,00! Hij ligt lekker in je hand en geeft een soort van tegendruk waardoor je niet al te hard knijpt en mogelijk je wimpers zou af kunnen knippen.
Ik gebruik mijn krultang elke dag waardoor de rubbertjes snel slijten daarom ben ik extra blij met deze nieuwe tang met extra rubbertje.

Weleda - Rosa mosqueta vitaliserende gezichtscreme light
ik vind het heerlijk als een crème zowel voor dag en nacht gebruikt kan worden end at kan met ze crème van Weleda. Er wordt beloofd de eerste lijntjes tegen te gaan en de elasticiteit van de huid te behouden. Vanuit mijn werk weet ik dat Weleda alleen met natuurlijke ingrediënten werk dus dat zijn al extra punten van mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten