18 januari 2013

Make up stash

Make up en een net dressoir is bij geen goede match. Elke ochtend is het chaos. Ik heb maar 3 producten nodig en ik moet deze altijd overal vandaan plukken. Ik heb wel wat make up zoals concealers en kwasten in glaasjes op mijn dressoir, maar meer wil ik er niet op hebben omdat het al snel te rommelig oogt. Daarom heb ik mijn oog op een transparante make up box. Zo kan ik makkelijk zien waar alles ligt, is het georganiseerd en netjes!


Laten we naar een aantal opties kijken:

De box die ik het liefst zou willen vanwege de grootte is de Icebox WIDE. Deze box  heeft maar liefst 5 lades en nog een vak on top. Het enige nadeel aan deze box is de prijs $395,- excl. verzendkosten en ik kan je vertellen die zijn ook niet laag! Mocht je alsnog geïnteresseerde zijn kun je deze super box of andere varianten zoals de mini $335,-  via sherrieblossom bestellen.

Een andere optie zijn de acryl stash boxen van Muji. Ik denk dat Muji het eerste merk was waar ik van hoorde toen iedereen in de ban van de acryle makeup opbergsystemen raakte. Het mooie aan deze systemen is dat je ze kan combineren zodat je je eigen idealen ruimte kan creëren  Ook de prijzen zijn een stuk aantrekkelijker! Voor 2 lades waarvan de bovenste lade een klep heeft betaal je £11.50 excl. verzendkosten.
Foto via kisstheraubd.blogspot.nl
De optie die voor mij het meest voor de hand ligt is de make-up organizer met la van makeupyourstash. Het voordeel is dat het bedrijf dat de box levert in NL zit en dat verzendkosten dus beperkt blijven. Een nadeel is het beperkte aanbod, maar ook dat de variant met la een andere afmeting heeft waardoor je je deze niet onder de box met klep zou kunnen zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten