3 februari 2013

Work it out!

Ladies!
Hier een belangrijk bericht.
Sinds enkele weken begeef ik mij weer in de sportschool. Als ik lekker mijn ding aan het doen ben op de loopband sta ik elke keer weer versteld van het aantal vrouwen dat geen fatsoenlijke sportbh draagt. Okay, natuurlijk hoef je met een A of kleine B cup niet persee een sportbh te dragen, maar als je al richting C gaat en groter is het toch fijn om ze stevig op hun plek te houden?!
Inmiddels heb ik de ultieme sportbh gevonden die ik jullie allemaal van harte wil aanbevelen;
De Panache spotbh.

Deze sportbh is voorgevormd en heeft een beugel (waar je niets van merkt, maar wat de vorm ten goede komt). Het fijne aan deze sportbh is dat hij echt heel stevig is. Hij heeft een 3sluiting en mocht dat nog niet voldoende zijn zit er een haak aan de bandjes waarmee je de banden naar elkaar toe trekt voor extra stevigheid.
Verkrijgbaar in de cupmaat B t/m H bij de betere lingeriewinkel voor €59.95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten