21 maart 2013

Glossybox Bio-Tiful



Hij is weer binnen! De nieuwe Glossybox.
We hebben deze kleur al eens eerder gehad, niet een van mijn favorieten, maarja het gaat om de inhoud ;)

Dit keer hele leuke productjes. Voor mij ook een aantal waarmee ik nog niet mee bekend was.

Ik had nog nooit gehoord van de Lush lemony flutter. Ik en vast vele met mij lezen het kaartje niet, maar gaan meteen voor de producten. ik vond het blikje erg moeilijk open te krijgen, maar na een hevige strijd kreeg ik het voor elkaar. Ik zag de creme aan voor een lippen balsem en smeerde het op mijn lippen!!!! Daarna ging ik het kaartje lezen want ik vond de smaak een beetje vreemd... bleek het nagelriemcreme te zijn!

Je kan geen beauty shoplog kijken op Youtube zonder dat er een Body shop artikel genoemd worden. Confession: Ik heb nog nooit iets gekocht bij de bodyshop! Dus ik was erg blij met de sample Shea body butter. Hij voelt lekker vol aan en is geschikt voor alle huidtypen, maar zeker voor de droge. ideaal voor mijn onderbenen, ellebogen en knieën.

Ik gebruik al een hele tijd de tonic van Lancaster en ben daar erg tevreden over, maar ik probeer graag nieuwe tonics uit. Ik ben benieuwd naar de Casa D'argane Musc Guéliz lotion tonic (wat een naam!). Er wordt beloofd dat de tonic de huid kalmeert en beschermd. Daarnaast verfijnd het de huidstructuur en de porien.

Wat me als eerste op viel was het pompje verpakt in plastic. Yeah een dagcrème! Ginkel's Summer Care Day Cream met spf! In een pompje, handig. Ook van het merk Ginkel's heb ik nog nooit gehoord. Er zit een kortingscode bij t.w.v. €6,95 voor een product dat je kan bestellen via de webshop. Het ziet er allemaal een beetje oubollig uit moet ik zeggen, maar wie weet bevalt de dagcrème me heel goed.

Ook Da Vinci Cosmetics was bij mij niet bekend. Ik vind het potje met oogschaduw er erg mooi uit zien. Toen ik de eerste swatch maakte was ik niet echt onder de indruk, maar na nog eens kijken blijkt de bruin kleur toch erg mooi en warm te zijn. Er zit een zilver achtige glans in die heel mooi is. Ik zou hem als oogschaduw of high lighter gebruiken.

Als kers op de taart zat er een zakje thee van het merk Tea Forté thee in de smaak amandel, kers. ik ben toch behoorlijk Oprah fan, maar ik had nooit gehoord dat Oprah dit merk zo geweldig vond als Glossybox doet beweren, maarja ik ken der ook niet persoonlijk ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten