16 maart 2013

Lucite storage




















I'm so in love met doorzichtige opbergsystemen at the moment. Een doorzicht dienblad en make up organizers staan boven aan mijn New York to get list.

Ik ga op zoek naar een mooie versie van het doorzichtige dienblad. Ik zou hem op de koffietafel willen gebruiken, maar ook op het dressoir in de slaapkamer gevuld met parfumpjes en make-upjes zou de tray goed tot zijn recht komen, oops! gaf ik mezelf nou net een reden om er twee te kopen !

Ik heb echt het idee dat wanneer ik de container store binnen loop dat er een Halleluhjah melodietje zal afgaan. Er zijn zoveel verschillende soorten.
Ik ga diverse maten halen om mijn make up op mijn dressoir te organiseren, maar ook in de lades alles netjes te kunnen ordenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten