4 april 2013

Shiny hair on a Budget

Shampoo is bij mij altijd zo op.
Als er aanbiedingen zijn bij de Kruitvat haal ik altijd een hele voorraad in huis, maar voor ik het weet ben ik er alweer doorheen. Dit is vooral te danken aan mijn dikke bos lang haar!

Momenteel gebruik ik drie shampoos die ik afwissel.
Ik was in de ban van de Andrelon haar en hoofdhuid lijn en heb daar een flinke voorraad van staan. Toen kwam daar de L'Oreal Elveve Triple resist bij die ik eigenlijk nog fijner vind en van Schwarzkopf heb ik de BC hairtherapy staan.
Meestal ben ik nog sneller door de conditioner heen dan door de shampoo, maar daar heb ik wat op gevonden!

Als ik mijn haar was met Andrelon of Schwarzkopf gebruik ik de conditioner van .... tromgeroffel! Kruitvat!
Voor €2,99 krijg je 500ml! Kruitvat Professional conditioner. Er zijn drie varianten. ik gebruik de shine max.

Ik wil de andere varianten ook nog eens uitproberen, maar voorlopig ben ik tevreden met deze.
Hij maakt je haar niet super super glanzend en ook niet super zacht. Wat betreft de zachtheid, daar ben ik wel tevreden mee want als mijn haar heel zacht is wordt het meteen ook erg futloos.

Bij de L'Oreal shampoo gebruik ik liever de bijhorende conditioner. 
Als ik altijd hetzelfde product gebruik zie ik op een gegeven moment het resultaat niet meer. Daarom vind ik wissel ik graag tussen producten. Tevens is het beter voor mijn haar om te wisselen tussen verschillende conditioners zodat mijn haar niet gewend raakt aan één product.


2 opmerkingen:

  1. Ik wissel juist absoluut niet graag af met shampoos. Dat schijnt niet zo goed voor je haar te zijn. Ik gebruik momenteel Moroccan argan oil shampoo van Organix.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh dat wist ik niet.
      Ik heb er al wat meer gehoord over de shampoo van Organix, ik zal hem eens gaan proberen! thanx voor de tip!

      Verwijderen