19 mei 2013

Comfort couch


Een aantal maanden geleden wist ik al dat onze "nieuwe" bank een miskoop was en dat we er snel van af moesten. Thank god for Marktplaats!

Ik ben op het internet gaan zoeken naar wat we dan wel wilden. De bank moest een hoek hebben/ chaise lounge, het moest een echte lounge bank zijn (zo'n bank die je super lui maakt waardoor alle klusjes in huis blijven liggen) en qua kleur tussen het beige/taupe/bruin zijn.

Ik vond een aantal kanshebbers, die het uiteindelijk allemaal niet zijn geworden, maar ik vond het wel grappig om te zien hoe dicht de huidige nieuwe bank bij de inspiratie banken lag.

Banken - Hoekbank longchair-2,5 zits Elton - http://www.zitmaxx.eu
Inspiratie bank 1


Landelijke bank
Inspiratie bank 2

Het is uiteindelijk de vorm van de bank op de tweede foto geworden en de kleur van de bank op de eerste foto.
Hij zit heerlijk en past goed bij de vorm en ruimte van de huiskamer.
Je huis is eigenlijk nooit af. Ik ben nog opzoek naar mooie kussens, decoratie voor in de tafel en statement decoratie voor op de vensterbank. Passende kussens vinden vind ik het moeilijkst. Dus als jullie tips hebben hoor ik het graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten