13 mei 2013

What's in my bag?!


Sinds ik deze tas heb is het antwoord op de vraag "What's in my bag?!" : niet veel!
Alleen de hoognodige dingen.



Voorheen waren mijn tassen altijd a mess! Koekjesresten, bonnetjes, speldjes you name it, it was all there!
Maar ik ben op de georganiseerde tour gegaan, alles zit in tasjes opgeborgen en het bevalt me heel goed! Okay, nu door naar wat er dan in die tasjes zit....


De portemonnee, TicTac en mintjes spreken voor zich. Eigenlijk heb ik ook nog altijd kauwgom bij me, maar die was net op gegaan. Tissues zijn echt een must in elke tas, altijd handig!

In het roze tasje bewaar ik wat beautyproducten zoals: lippenbalsem, tester met handcrème  oogpotlood, nagelvijl, spiegeltje, wimperkruller, sample mascara, pincet en een stiekje. Ik kan geen stiekje te veel bij hebben, want op de een of andere manier verlies ik ze altijd!

Ik heb altijd mijn zonnebrillen los in mijn tas gegooid en daarom ook nooit lang gedaan met een zonnebril. Daarom heb ik een zonnebrillencase aangeschaft.

Het gouden tasje met roze fatimahandje bevat "de maandelijkse supply".
In het mint groene tasje bewaar ik mijn paspoort, oordopjes, pleisters, bonnetjes, tegoedbonnen en losse prulletjes.

Zelfs mijn telefoon slingerde altijd los in mijn tas, maar zit tegenwoordig netjes in een hoesje, en eigenlijk vind ik het best chic.

What's in your bag?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten