15 juli 2013

MAC Lightful Softening Lotion, Review


Tijdens mijn vakantie in New York duurde het niet lang voordat ik een MAC store tegen kwam. Ik ben meteen een kijkje gaan nemen, maar in Amerika is het de normaalste zaak van de wereld om elke klant die binnenkomt te bespringen (aan te spreken). Normaal gesproken vind ik dat ontzettend vervelend en kijk ik liever eerst zelf even rond en roep ik wel om hulp als ik dat nodig heb, maar in dit geval vond ik het wel fijn omdat ik totaal niet bekend ben met de producten van MAC en wel wat hulp kon gebruiken.



I legde de lieve MAC dame uit dat ik op zoek was naar de perfecte concealer en foundation. Ik mocht plaatsnemen op een stoel en ze begon te snuffelen door de winkel en kwam terug met veel meer dan waar ik om gevraagd had (natuurlijk!).

Na het afhalen van mijn make-up bracht ze MAC Lightful Softening lotion aan op mijn gezicht, ik was meteen verkocht!
Ook al heet het product lotion, het is niet zo sticky als een lotion, het voelt eerder aan als een tonic.

Je brengt de Softening lotion aan met je hand of door middel van een watje.
Het product beloofd een stralende look en feel te geven en nog beter.. het resultaat zal toenemen naarmate je het langer gebruik.

Het mooie van de lotion is dat het je huid super zacht laat aanvoelen. Ik kan wel eens na het douchen een trekkerig gevoel ervaren en heb dan altijd behoefte aan een voedende crème, maar de Softening lotion get's the job done too! Wat ik niet had verwacht!
Naast het zachte gevoel geeft de lotion een hele mooie natural glow en verkleind het je poriën. Je kan het zowel in de avond als in de ochtend aanbrengen en zou zelfs een dag- en nachtcrème kunnen vervangen...

Ik breng het na het reinigen van mijn gezicht, in de ochtend aan met een watje. Nu breng ik direct mijn foundation aan, een primer laat ik achter wegen.
De Softening lotion reflecteert het licht wat een prachtige zomerse glow geeft. Op de foto heb ik alleen mijn foundation over de Softening lotion heen, voor de rest heb ik nog geen make-up op, zien jullie het effect?

€28,- voor 150 ml.

PS. de foundation en de concealer van MAC heb ik ook nog weten te scoren :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten