1 augustus 2013

Birkin bag

Absoluut mijn favoriete tas is de birkin bag. Ik heb al verschillende varianten gehad, maar ik ben niet al te netjes met tassen en verslijt ze nog al snel. Dit geeft me wel weer mooi een excuus om weer een nieuwe tas aan te schaffen :) Dit is ook meteen de reden dat ik geen echte aanschaf.

De zwarte is een must have in mijn collectie die ik aanvul met allerlei andere varianten zoals een camel kleurige met zebra "bont" (haren) en een beige met donker leren hoekjes.





Zelf haal ik altijd mijn tassen in Antwerpen bij Sac d'Anvers. Ze verkopen meer dan alleen tassen en zijn verspreid over een aantal locaties in het centrum van Antwerpen.
Ik koop alleen echte leren tassen. De prijs ligt meestal tussen de €55 en €90.

Sinds kort heeft Sac d'Anvers ook een webshop. Ik kijk meestal even op de website zodat ik een idee heb van de huidige collectie en of het het waard is om een kijkje te gaan nemen. Voor mij is het Antwerpen een half uurtje rijden, net als Rotterdam dus een kleine moeite.
Sac D'anvers verkoopt ook goedkopere spullen en hier betaal je dan ook voor de kwaliteit die je krijgt.

Ook online zijn er Birkin bag aanbieders te vinden zoals Fashionize en Lovely Vintage.

1 opmerking:

  1. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen