13 augustus 2013

Garden lunch


Als ik een etentje organiseer bij mij thuis is de aankleding altijd een punt waar ik veel aandacht aan besteed en bloemen mogen daar zeker niet in ontbreken.

Afgelopen week heb ik een zomerse lunch in de tuin voor de vier vrouwen in mijn familie georganiseerd
Ik wilde een centerpiece wat de totale look af zou maken en wat nog zou opvallen nadat de hele tafel vol zou staan met lekkernijen. Het mocht ook weer niet te hoog zijn want anders kun je elkaar niet meer zien, wat ook niet gezellig is :)


De basis van de aankleding was vrij sober, zwart en witte kussens, zwarte parasol en placemats en wit servies. Dit kon wel een knallend kleurtje gebruiken!

Ik heb drie grote hortensia's gekocht en in een accubak gezet. Omdat ze zo zwaar waren heb ik de steeltjes aan elkaar moeten binden.
De volgende keer pak ik een kleinere pot en knip ik de stil nog korter zodat je alleen nog maar de bloemen kan zien, 1 grote bol!


1 opmerking:

  1. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen