Eind april heb ik de In-Cosmetics bezocht, een internationale cosmetica beurs met grondstoffen en ingrediënten voor cosmetica fabrikanten en leveranciers. Na een beurs en vaak al tijdens de organisatie van de ene beurs wordt er alweer gestart met de beurs voor het volgende jaar.
Een paar weken nadat de beurs had plaatsgevonden kregen we een verslag van een van onze partners waarin de cosmetica trends tot aan 2020 worden verspeld.
In-Trend Ltd, een bureau gespecialiseerd in onderzoek naar anti aging in de Europese en Noord Amerikaanse markt voorspeld de vier volgende trends:
"The new dermis is fat"
Door onderzoek zijn ze er achter dat rimpels niet alleen ontstaan in de huis, maar ook in de vetlaag. Hierop zullen geneeskundige bedrijven op gaan inspelen."The sun should not be regarded as our enemy"
De huid heeft een gezonde doses zon nodig, dus zonnebeschermingsproducten zouden de voordelen van de zon moeten vasthouden, zoals vitamine D."Skincare on a emotional level"
dat het brein invloed heeft in hoe wij ons voelen staat vast, maar het kan ook van invloed zijn op hoe wij eruit zien. Dit zou mogelijk zijn door het gebruik van neurotransmitters"The role of moisturizers"
Wetenschappers hebben onderzocht dat de huid misschien wel beter af is, en minder gevoelig, door zichzelf weer terug in balans te brengen zonder de barrière van creme's en oilien.
Verder heb ik gelezen dat er een wisselwerking gaat komen dus mode en cosmetica. Kleding met aloë Vera en andere anti cellulitis en voedende ingrediënten. Hoe gaaf zou dit zijn?!
De mens van tegenwoordig is een gemaksmens daarom zal het aanbod in BB- en CCcreams en soortgelijke toenemen .
Hoe denken jullie over deze trends? Zullen ze doorzetten of voorspellen jullie andere trends?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten