18 januari 2012

Jonge ondernemers

Ik heb veel bewondering voor jonge ondernemers. Je ziet vaak dat deze mensen een drive hebben die andere soms missen, ze zijn doelgericht en hebben lef. Misschien wel eigenschappen waar ik nog wat meer van zou mogen hebben. Toch heb ik het idee in m'n hoofd om ooit voor mezelf te gaan werken, maar wat dan?! is de grote vraag waar ik nog geen antwoord op heb.

Zo was daar ook een jonge onderneemster waar ik nog wel eens aan denk. Tijdens een Rabobank congres in Breda werd er een prijs uitgereikt aan een jonge ondernemer met het leukste filmpje. De winnares had een pyjama webshop opgericht omdat ze zelf nooit leuke pyjama's kon vinden.
Dit is het filmpje waarmee ze gewonnen heeft.


Nog een filmpje wat ik wil delen, vond ik op internet. Het gaat over Bernd en thijl. Beide zijn jonge ondernemers en erg ambitieus.
Via deze link http://kvk18.nl/kijk-jong-terug kun je het filmpje bekijken. Bernd maakt een flinke omzet met zijn bedrijf en kan het zich veroorloven om €4000,- per maand aan hotels uit te geven!

Kennen jullie nog meer voorbeelden van jonge ondernemers?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten