14 januari 2012

Lekker nummer

Om mezelf een fan te noemen vind ik apart klinken, maar als ik het zo bekijk pas ik wel in het hokje van Beyonce fan. Ik heb erg veel respect en bewondering voor haar. De aanpak van haar concerten, dans, uiterlijk, werkersmentaliteit en innovativiteit vind erg indrukwekkend. Ik ben dan ook al vaker naar een concert van haar en Destiny's Child geweest en bekijk regelmatig youtube filmpjes met interviews of concertopname.

Ik kan zo nu en dan helemaal obsessed (naam van film waar Beyonce in speelt :) zijn van bepaalde nummers. Momenteel is het Beyonce's nummer "end of time"
Hoe kun je hier niet vrolijk van worden?! Lekker hard opzetten en huisje poetsen maar!!!

Natuurlijk heb je van elke artiest nummers die je niks vind. Dat heb ik met de nummers "Party" en "Love on top". Party vind ik veel te sloom en in love on top zit me iets te veel herhaling, een beetje zeikerig.

Welke nummers van Beyonce vinden jullie Hot or Not?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten