31 januari 2012

Oefening baart kunst

Mijn eerste poging om delicious cupcakes te maken ging niet helemaal lekker (zie eerder geplaatst blog) Daarom heb ik het nogmaals geprobeerd!
Ik kom tal van blogs tegen waarop de mooiste creaties te zien zijn, waardoor ik toch wel een beetje teleurgesteld ben in mijn cupcakes. Maar ik geef niet op, "oefening baart kunst" zoals het gezegde luidt.
En.. ik moet zeggen dat het al iets beter ging. Ik heb een recept gevolgd van cupcakesrecepten.nl.

Ik ben tot de ontdekking gekomen dat mijn papieren cupcakevormpjes te groot zijn voor de vorm die ik gebruik. Een mooi excuus om nieuwe leuke vormpjes aan te schaffen.

De benodigdheden:
125 gram roomboter
125 gram kristalsuiker
125 gram zelfrijzend bakmeel
2 eetlepels melk
2 eieren


Geen opmerkingen:

Een reactie posten