23 januari 2012

Verjaardagstress

Het "grote" verjaardagsfeest is achter de rug. Weken lopen plannen, recepten opgezocht, gerechten uitgeprobeerd en boodschappen in huis gehaald. Ik heb het feest van voor naar achter en van achter naar voren in mijn hoofd doorgenomen. En dan? Dan is de dag van het feest aangebroken.
Je zou denken dat als je al meerdere grote congressen en andere evenementen voor 200 tot 700 personen hebt georganiseerd dat een verjaardags-brunch-buffet voor 12 personen toch ook wel moet lukken ??!!!!  Maar wat was ik blij met de hulp van mijn schoonzus!

Gelukkig was het gezellig en hebben alle gasten een leuke middag gehad.
De kinderen hadden een aparte kamer gekregen waar ze lekker films konden kijken, tekenen en spelen wat echt ideaal was.
Mijn lijstje met gerechten heb ik in een eerder blog geplaatst. Ik heb er uiteindelijk niet alles van gemaakt, wat maar goed is geweest want ik had nog veel te veel over zodat ik de volgende dag nog wat teamgenootjes (Imaginheroes) kon uitnodigen voor een lunch. Gezellig!

Ik heb helaas, door de drukte, geen foto's kunnen nemen van het uiteindelijke buffet.

Ik vond het erg leuk om te organiseren, maar door de "stress" heb ik er maar mooi een koortslip aan over gehouden!! Volgend jaar gewoon taart met koffie en thee :)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten