4 februari 2012

Home office

A girl may dream , right?!

Wat lijkt het mij heerlijk om (voor mezelf) te werken vanuit thuis. Dan heb ik het niet over een bureautje in de logeerkamer zetten, maar werken in een echt HOME OFFICE. Want als je je goed voelt in een kamer krijg je meer werk gedaan ( "luidt de smoes om er veel geld en tijd in te kunnen stoppen").

Ik zou gaan voor een lichte kamer, met een ruim bureau, een heerlijk zittende, stylische bureaustoel, personaliseren door foto's, boeken en persoonlijke spulletjes en dan de must: Bloemen en een zitje. Er moet een goede werk/thuis sfeer hangen.
Zoiets als Moly Simms

De donkere kleuren maken het sfeervol, maar niet somber. De stoeltjes vind ik erg leuk.
Het kantoor van Khloe Kardashian vind ik ook erg mooi gedecoreerd door Jeff Andrews.

Als je de foto hieronder ziet, het kantoor van Kris Jenner, zou je toch spontaan aan het werk willen !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten