19 maart 2012

Souvenirs

Natuurlijk heb ik tijdens mijn reis door Marokko niet alleen maar dingen gezien maar ook gekocht. En wat?! wat ben ik blij met mijn spulletjes en heb ik een beetje spijt van de dingen die ik niet mee heb genomen.. zoals een thee potje op pootjes met leuke glaasjes en een potje van schelpen, maar dat komt volgende keer wel :)


Ik ben helemaal gek op deze vrolijke kwastjes voor aan de theepot. Ik kon niet kiezen dus heb ik maar meerdere kleuren meegenomen. Maken dat treurige potje toch wat kleurrijker!


In Marrakesh was ik helemaal onder de indruk van alle kleurtjes en toen ik deze armbandjes zag moest ik ze hebben. Ik wil nog graag een bredere variant er van halen.


We zochten al een tijdje een schilderij voor in ons huisje. We vonden er 1 in Marrakesh. Ik wil hem in de gang hangen in een mooie donkere houten lijst.
Ook bij dit schilderij spraken de kleuren me weer aan. Best raar want meestal ben ik erg van de rustige aarde tinten.

De tas heb ik in Tanger gekocht en is in het echt iets donkerder dan op de foto. Het zijn echte haartjes en er zitten leuke details op (die je niet ziet op de foto). Hij was wat prijzig, maar omdat het echt leer was had ik het er voor over.











Naast deze spulletjes heb ik nog een jurkje met allemaal pailletjes gekocht en een lamp, waar ik een foto van maak zodra hij hangt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten