3 maart 2012

Zo wonen celebs

Één van de dingen waar ik altijd nieuwsgierig naar ben is hoe andere mensen wonen. Als ik door de straten loop kijk ik ook altijd, waar het kan, even naar binnen. Tijdens een programma waarin Bn'ers bij elkaar gaan eten (ik weet de naam niet meer) was Mari van de Ven een keer de gastheer. Hij gaf een korte rondleiding door zijn huis en sinds dien is de extravagante styling bij me blijven hangen. Vooral zijn toilet was way over the top, maar dan kan ik geen foto van vinden.
Wat vinden jullie ervan? Geweldig of too much?



Hoe uitbundig het huis van Mari is, zo rustig is het huis van Leco Zadelhoff. Je kan duidelijk zien dat hij een voorliefde voor antiek heeft.


foto's komen van bekendeburen.nl
Een huis wat rust en vrouwelijkheid uitstraalt is een huis van Jennifer lopez wat ingericht is door Michelle Workman.



Welke celebrity huis kennen jullie nog meer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten