2 april 2012

Summertime

We weten het allemaal, felle kleuren zijn HOT deze zomer! In je huis, in je tuin, op je nagels, in je haar en in je kledingkast of op je lijf natuurlijk!
Ik kan natuurlijk niet achterblijven dus ben ik dit weekend eens lekker gaan shoppen en heb ik alvast een aantal leuke fun colour items aangeschaft. Een zogenaamde Shoplog vandaag dus!
Te beginnen met deze uber schattige pink flatjes.


Verder heb ik nog een goud kleurig truitje met wat leuke kleurtjes, een Zara spijkerbroek waarvan de pijp tot aan mijn enkels komt en een klein ritsje aan de onderkant heeft, een Zara tweet jasje en een schattig zwart-oranje-roze gestreept vestje van de h&m. Een paar items om de garderobe weer een beetje aan te vullen.






Deze nieuwe nagellakkleurtjes van Yves Saint Laurent kwam ik tegen tijdens het shoppen. Het zijn hele kleine schattige flesjes en misschien wat duurder, maar je kunt ze heel leuk met elkaar combineren zoals op de foto van http://www.beautypolish.nl/ hieronder. Ik heb ze nog niet gehaald en weet niet of ik dat nog ga doen, maar zo'n kleur roze gaat er zeker komen!



Mijn huisje mag niet achterblijven en wordt ook voorzien van wat kleuren. Dus heb ik de winter kaarsen gemengd met wat frisse kleurtjes. 








Wat hebben jullie aangeschaft voor de zomer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten