4 april 2012

Oma weet raad: Met wol

Vandaag was een werkdag voor mij of eerder gezegd een werk ochtend. Om 13.00 uur was ik klaar en ben ik door gereden naar mijn omaatje. Zoals gewoonlijk trof ik oma aan achter een breimachine. Ik weet niet of ik het al verteld had, maar ze is gek op breien, ze heeft zelfs een "wol kamer" (een hele kamer vol met bollen wol op kleur gesorteerd!) en meerdere breimachines.
Enthousiast liet ze me haar versie van de col zien. Het ziet er een beetje raar uit, maar ik moet toegeven dat het een grappig, apart en handig idee is. Het schijnt al een heel oud model te zijn, maar ik heb nog nooit zo'n col gezien! Jullie wel?!



















Nadat oma trotst haar col geshowd had viel mijn oog op een paar bolletjes wol in een mandje. Ik ben momenteel een echte color junkie dus de roze en babyblauwe bolletjes sprongen voor mij eruit. Ik vroeg of ze niet een telefoonhoesje voor me kon maken van die 2 kleuren. Binnen een half uur had ze m'n hoesje klaar ! Dit is het eindresultaat:


THANX GRANNY!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten