18 mei 2012

Beautyblender

Ein de lijk issie binnen!
Al vanaf het begin af aan volg ik alle reviews die bloggers schrijven over de beautyblender. Omdat ik geen ervaring heb met spullen bestellen vanuit Amerika en ik de spons nog nooit in het echt gezien heb, heb ik gewacht totdat hij in Nl verkrijgbaar was en zelfs toen heb ik nog even gewacht.
Vorige week vrijdag heb ik de knoop doorgehakt. Ik wilde hem gewoon hebben,  zelf het resultaat ervaren dus heb ik hem bestellen. Ik had een aantal sites opgeslagen waar ik hem kon bestellen. Na wat prijzen vergeleken te hebben koos is voor de goedkoopste optie lovemakeup.nl. Op de website staat dat wanneer je op werkdagen voor 17.30 uur besteld je het de volgende dag binnen hebt. Nu was dat in mijn geval niet zo. Ik heb dus op vrijdag besteld en betaald. In de avond kreeg ik een bevestiging binnen dat zij het geld hadden ontvangen. Ik ging er van uit dat ik dan uiterlijk dinsdag de beautyblender binnen zou hebben, maar helaas dit werd pas vrijdag.

Maar nu de vraag was het het wachten waard?! Het uitpakken was een kleine teleurstelling. Doordat lovemakeup de pakketjes verzend in brieven passen de producten door de brievenbus wat betekend dat de verzendkosten laag zijn, maar ook dat ik er niet zo'n leuk plastic doosje bij heb gekregen waar je de blender in kan opbergen. Ik kreeg er wel een papiertje bij met uitleg en een retouradres voor als de beautyblender aan het eind van zijn latijn is.

De eerste keer het sponsje vast houden was apart. Het is ander spul dan een doorsnee spons zoals je gewent bent, het is compacter als ik een woord moet vinden om het te omschrijven.
Ik heb er geen speciaal schoonmaakspul bij gekocht omdat ik op verschillende blogs heb gelezen dat het ook met babyshampoo kan. Ik heb totaal €11,00 moeten betalen incl. verzendkosten.

Er zijn andere varianten op de markt die misschien een goed alternatief  bieden voor de beautyblender. Op cocktailcosmetics is de Latex Free Make Up Blending Sponge  te koop in het zwart of roze voor €4,93 excl. verzendkosten. Back stage verkoopt een Perfect Blending Sponge verkrijgbaar in het roze en paars voor €10,90 excl. verzendkosten.

Nu is net mijn foundation die ik dagelijks gebruik op dus heb ik een try out gedaan met Sephora foundation. Dus een resultaten review houden jullie van me te goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten