14 mei 2012

Moederdag

Ik hoop dat jullie allemaal een gezellige Moederdag gehad hebben gisteren!

Dit jaar had ik voor twee moeders een cadeautje te kopen namelijk voor mijn schoonmoeder en mijn eigen moeder. Ik ben helemaal weg van mijn Ikea mes wat snijd als een tierelier, een rubber handvat heeft wat goed in de hand ligt en niet te groot is want met grote messen kan ik maar slecht overweg met mijn kleine handjes. Voor mijn schoonmoeder heb ik een grotere variant gekocht omdat zij veel vlees moet snijden. Voor mijn moeder heb ik het mes hieronder gekocht omdat zij al jaren haar vlees met een gekarteld groente mes snijd!
Met alleen een mes kwamen we natuurlijk niet weg dus hebben we er een doosje bonbons van Boulanger bij gedaan. Voor mijn omaatje heb ik het kop en schoteltje gegeven waar ik een tijdje geleden over heb geblogd en heb het gevuld met bonbons, ook van Boulanger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten