26 juni 2012

So much going on

Ff een druk weekje! Er is zoveel gebeurd afgelopen week en er gaat nog meer gebeuren.
Ik heb eindelijk een abonnement genomen op de glossybox (yeahh!!) hierover zal ik elke maand gaan bloggen (misschien wel met het bijpassend onboxing blogje). Daarnaast ben ik natuurlijk begonnen met mijn cursus interieurstyling en werk ik momenteel aan mijn eerste opdracht (waarover ik ook een blogje zal maken). Maar ik zit nog steeds in mijn afstudeerperiode!! Ik ben druk bezig met een moodboard maken en dat is nog niet zo makkelijk. Het dient ter ondersteuning van mijn eindpresentatie die maar 5 minuten mag duren. Hoe krijg je een vierjarige opleiding in 5 minuten samengevat?! Oefenen, knippen en plakken dus. Ik zal het eindresultaat met jullie delen.
Afstuderen betekend ook een nieuwe outfit scoren voor de presentatie en voor het feestje natuurlijk!

Het stylen van mijn huisje gaat ook gewoon door. Ik heb weer een aantal mooie plantjes in huis gehaald die de sfeer ten goede komen.
Dan heb ik nog mijn bijbaantje en een tapas party as vrijdag gepland staan, met al mijn teamgenoten om het jaar gezellig af te sluiten. Bovendien ben ik snik verkouden en voel ik me beroerd.
Toch heb ik enorm veel zin in de komende periode. ik ben ondertussen aan het speuren naar een betaalbare zonvakantie en ik heb zo'n vermoeden dat het Ibiza gaat worden met een leuke twist, maar wat die twist precies is deel ik met jullie zodra ik meer zekerheid heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten