19 juli 2012

Glossybox juli

Yeaahh vandaag was het dan eindelijk zo ver mijn aller eerste Glossybox kwam binnen!
Het leek me leuk om een video te maken van het unboxing maar ik was te ongeduldig, misschien de volgende keer, maar wel zoals beloofd een blogje er over.


Glossybox is voor deze maand gegaan voor een ander tintje als normaal gesproken. Het doosje was een donkere wit tint en de prodcuten waren in blauw papier met een blauw lintje ingepakt. Ik vond het een leuk geheel.
Thema deze keer was vakantie!
Mijn 5 producten waren:

Sea Buckthorn Body Oil (oftewel Vitaliseerende Duindoornolie) van Weleda 10 ml.
Volgens de gebruiksaanwijzing verlevendigt en herstelt het de huid. Ik ga het gebruiken voor mijn armen en benen omdat deze nog al droog zijn en een olie lekker voed. De geur is trouwens erg aangenaam, fruitig en de olie trekt snel in.

Sea Buckthorn Replenishing Body Lotion 20 ml. Deze bodylotion heeft dezelfde geur als de olie en trekt ook snel in. In de lotion zit olie van macademia's maar er zit ook alcohol in, niet ernstig, just so u know..

Het derde product in Sun protect uit de lijn BC Bonacure van Swarzkopf 100 ml. Ik ben zo blij met dit product en kan niet wachten om het te testen. Als ik hele dagen in de zon zit krijg ik droog haar normaal gesproken doe ik eens in de zoveel tijd olijfolie in mijn haar en was het daarna uit, maar dit bied misschien ook wel een oplossing die ook nog eens wat lekkerder ruikt.

Het vierde product is een nagellakje in de een mooie koraal blauw achtige tint. Het is van het merk barryM. Ik kende het merk niet, maar de kleur vind ik leuk voor de zomer!

Het vijfde en grootste product (150 ml) is Neem Foaming Face Wash van Himalaya herbals. Een gezichtsreiniger op basis van natuurlijke ingrediƫnten die volgens de gebruiksaanwijzing alle onzuiverheden zou doen verwijderen. Ik ben blij met dit product omdat de afgelopen maanden door een aantal stress momenten mijn huid en dan vooral mijn kin erg onzuiver is. Ik hoop dat dit uitkomst bied.

Maarr de pret was nog niet over na 5 producten want er zat nog een zesde product in de box; een lipstick van Glossybox zelf. Een schattig vormpje met bovenop het logo (de kroon). De kleur die ik ontving is Glossy pink. Niet echt een kleur die ik zou dragen dus dat wordt een leuk doorgeef cadeautje!
Erg leuk, alleen het enthousiaste van te voren is al het geld waar. Ik ben nu al benieuwd wat er de volgende keer in zal zitten, maar eerst maar eens deze producten uit proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten