12 juli 2012

Summer in Holland

Zomers in Nederland zijn niet bepaald tropisch. Vandaag begon de dag met een donkere lucht en flinke regenbuien. Ideaal bak weer dacht ik meteen! Ontbijten met 1 beschuitje is voor mij echt niet genoeg en dus begon mijn maag flink te protesteren rond een uur of half 12. Snel ben ik naar mijn keukentje gegaan om iets lekkers te maken, maar helaas, niets te vinden behalve oud wit brood. Wat natuurlijk ideaal is voor wentelteefjes! Niet echt bakken of kokkerellen, maar simpel en lekker!
Eitje in een diep bord, scheut melk erbij, een hele flinke lepel suiker en roeren maar totdat de suiker is opgelost. Sneetje brood in mengsel heel kort weken, boter in de pan opwarmen en sneetje brood erin bakken totdat het mooie bruine randjes krijgt.
Poedersuiker en een snufje kaneel erover en smullen maar.
Ook heerlijk met jam of vers fruit!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten