19 september 2012

Glossybox augustus

Vanwege mijn vakantie komt dit bericht natuurlijk veel te laat! ik heb het bericht alweer ontvangen dat de volgende Gossybox al onderweg is, maar toch ga ik dit bericht nog plaatsen.


In de Glossybox van augustus zaten de volgende 5 producten:

Kiehl's Lip Balm
Laat ik maar meteen beginnen met mijn favoriete product uit de box; de lipbalsem in een tube. Ik was niet bekend met het merk, maar de balsem bevalt me goed. Het is weer eens wat anders dan een potje of een stick. Het is een fullsize sample die normaliter €8,00 zou kosten.

Indola Innova color shampoo
Ik heb geen gekleurd haar, maar shompo's voor gekleurd haar bevallen mij altijd goed. Ik denk dat het te maken heeft met extra voeding die in zulke sampo's zit? Het is een 50 ml sample. Een fles van 300 ml wordt verkocht voor €11,75. Een wat duurdere shampoo dus. Ik ben niet bekend met het merk en heb de shampoo nog niet geprobeerd dus ben benieuwd!

Vera Valanti crayon
Een zwart kohl potlood is nooit weg. Ik ben a jaren op zoek naar de perfecte kohl, maar ben nog niet geslaagd. Wie weet is dit het potlood waar ik naar op zoek ben. Het eerste wat me opviel was dat het potlood onwijs lang is! Lekker omdat je er lang mee kan doen. Minder omdat het moeilijker mee kan, past bijvoorbeeld niet in mijn toilettasje. Een ander voordeel aan het potlood is dat de dop tegelijkertijd een puntenslijper is.

Vera Valenti oogschaduw palette
8 oogschaduwtinten en een roze blush. Ik draag zelf eigenlijk nooit oogschaduw en moet nog handig worden in een mooie smokeyeye aanbrengen. Deze keuren kan ik mooi gebruiken om een natura look te creeeren. Dit palet is een fullsize sampe ter waarde van €5,32

Glossybox serie exclusiv pro beauty brush
Leuk dat glossybox ook zelf nu producten heeft. Het is een handige borstel om blush aan te brengen. Niet echt top kwaliteit, maar wel mooi design.
Ook dit is weer een fullsize sample ter waarde van €7,00.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten