18 september 2012

New

Het leek me leuk om een keer in de zoveel tijd een blog te plaatsen met a few of my favorite things! 

Eggtimer
De eggtimer heb ik nog niet zo lang, maar behoord inmiddels tot mijn favoriete items in de keuken. Ik ben een chaoot en kan daarom nog wel eens vergeten om de wekker te zetten wanneer ik rijst, pasta of eieren kook. Pasta en rijst kan ik tussendoor nog proeven om te kijken of het al gaar is. Helaas is dit niet het geval met eieren. En om nu blauwe eidooiers te voorkomen leg ik deze handige eggtimer bij de eieren in het water en geeft hij aan wanneer de eitjes hard, medium of soft gekookt zijn. Handig he?! 89 cent bij de Action!
Haarelastiekjes

Met mijn dikke bos haar kan ik niet elke stiek om mijn paardenstaart of knot heen krijgen. Meestal zou ik graag nog een slag om de staart heen willen, maar red het stiekje het niet waardoor m'n staart uitzakt. De stiekjes die mijn haar het beste houden zijn de stieken van H&M €1,95 voor 10 stuks.
Ik koop ze regelmatig want op de één of de andere manier raak ik zal altijd kwijt en ze gaan nog wel eens kapot, maar toch een aanrader!


Kerrie pikant

Ja, ook kruiden horen tot my favorite things natuurlijk! Vooral de kruiden kerrie pikant van silvo ontbreekt nooit in mijn keuken. Deze kruiden geeft de kip kerrie net wat extra's.







Armbanden display

Jaren lang wist ik niet waar ik naar toe moest met mijn armbanden. Ik vind het leuk om ze uit te stallen, maar dan wel op een manier dat het geordend is. Dus deze armbanden display van Isape van 3 hoog (€12,50) is een heel goede oplossing.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten