14 september 2012

A wish

Mijn droom uh correctie 1 van mijn dromen :) is wonen op een mooie boerderij!
Mijn oma woont al jaren op een boerderij waar ik heel graag kom. Zowel binnen als buiten op het land en in de tuin zijn altijd prachtige foto's te maken.

1. Op deze eerste foto zijn de tomaatjes te zien die gekweekt zijn in een eigen kas. Heerlijk van smaak en onbespoten!

2. Zonnehoed. Zo heten de bloemen op onderstaande foto. Ik vind het persoonlijk niet zo'n hele mooie bloem, maar een bosje brengt wat kleur in de tuin.


3. Dit is mijn favoriete foto. Het oranje van de lampionnen en de slag en het groen van de blaadjes gecombineerd met de grijze ondergrond maken deze foto heel speciaal.


4. Dit is (een gedeelte van) het uitzicht vanuit de woonkeuken. De verschillende bomen en planten kunnen me elke keer opnieuw weer verrassen. Wanneer de ene bloem is uitgebloeid begint er weer een andere.

Lijkt het jullie wat om op een boerderij te wonen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten