21 september 2012

Glossybox September


Ik heb nog maar net de glossybox van Augustus geplaatst en voor ik het wist werd de glossybox van September al afgeleverd.

Het doosje is fel groen, om verliefd op te worden! Deze editie bevatte een cadeaucheck ter waarde van €7,50 (bij besteding vanaf €40) van de parfumerie Mooi en een jubileum magazine ter ere van het vijf jarig bestaan van de parfumerie.  Parfumerie Mooi is bij mij niet bekend, waarschijnlijk omdat er weinig tot geen filialen bij mij in de buurt zitten.
 De 5 producten uit de glossybox September:

Clinique High Impact mascara
Heel blij met deze kleine mascara. Er worden volumineuze en lange wimpers beloofd dus hoge verwachtingen! Adviesprijs €21,00, 7ml.

Yes to cucumbers daily calming facial mosturizer
Goed voor de normale tot gevoelige huid. Het lijkt mij een hele frisse mosturizer, het proberen waard.
Adviesprijs €14,99, 41 ml.
ps dont you love that name!

Cacharel catch.. me eau de parfum
Een paar maanden voor sinterklaas, een goede tijd om me te orienteren op nieuwe geurtjes ;)
Een zachte bloemige geur die beloofd mannen te laten rennen!!
€38,-/30 ml

Diesel Loverdose eua de parfum
Zal passie doen ontvlammen als nooit tervoren, zoals de omschrijving luidt! Geuren van zoethout, vanille en hout. Een schattig paars flesje.
€44,73 30 ml

Glossybox tweezer
Ook deze maand weer een eigen Gossybox artikel. Dit keer een pincet. Ik ben er heel blij mee want een goede pincet is nooit weg. Deze gaat mee in mijn toilettasje, handig, zo kan ik altijd en overal een wenkbrauwhaartje weg plukken. Hij ziet er ook nog eens heel stijvol uit!
€3,95

Orange soap zest
Ik vind de look van dit zeepje erg leuk. Ik had ze in de winkel zien liggen en bedacht me meteen dat het leuke kleine cadeautjes zijn (ook) om met Sinterklaas te geven.
€2,99 40 gram.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten