6 oktober 2012

Reisverslag 1

Ik had al meegedeeld dat mijn lange afwezigheid op Brina's te wijten was aan een vakantie naar Marokko. Ik ben eerder dit jaar ook al geweest om een rondreis te maken lees hier het verslag over die reis) en dat smaakte naar meer. Omdat ik nog al wat foto's heb die ik graag wil delen, zal ik meerdere artikelen plaatsen.

 Dit maal zijn we naar de volgende pekken geweest:
  • Casablanca
  • Marrakech
  • Agadir
  • Tanger
  • Tetouan
  • Essaouira
  • Asilah
  • Larache
We hebben, net als de vorige keer, alleen tickets gekocht en ter plekke hotels bezocht en geboekt. Zo zaten we nergens aan vast en konden we vertrekken wanneer we wilden. We hadden geen plan van te voren voor hoeveel dagen we ergens wilden blijven of waar we naar toe wilden gaan. Heerlijk vrij om te gaan en staan waar en wanneer we wilden dus!

Onderweg kwamen we langs een dorpje waar het erg druk was. We kwamen aan bij een groot plein waar een evenement gaande was. Mannen te paard galoppeerden heel hard naar de overkant, bogen voorover en vuurde een schot af richting de grond. Weet iemand wat hier de betekenis van is?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten