27 november 2012

Budget styling

Ik ben volop bezig met de styling van ons huisje, voor mij het leukste gedeelte! Onze nieuwe bank staat voor een grote witte muur, erg saai dus. Het duurde niet lang voordat we bedacht hadden dat er een paar mooie grote lijsten boven de bank moesten komen hangen, maarja welke foto's gaan we hiervoor gebruiken?
Toen ik bij de bouwmarkt kwam, liep ik tegen prachtig behang aan. Deze vriendelijke bouwmarkt heeft rollen behang liggen waar je zelf gratis een stuk mag afknippen om mee te nemen. Natuurlijk geen meters maar gewoon een proefstukje.
Ik wilde gaan voor een dierenprint thema dus heb ik van 3 soorten behang (zebra, krokodil en slang) een flink stuk afgeknipt wat de vulling van mijn lijsten is geworden. Ik ben ontzettend blij met het eindresultaat en het was nog eens goedkoop en snel.

U be the judge!
Krokodillen print





Geen opmerkingen:

Een reactie posten