28 november 2012

Handig!

Veel klusjes blijven liggen en soms moet je jezelf er gewoon toe aan zetten om iets aan te pakken. Achteraf valt het altijd mee en denk je "waarom heb ik dat niet eerder gedaan?!" Dit project was precies zo'n geval.
Nadat we de grote lijsten boven de bank hadden opgehangen en door een hel zijn gegaan om alles precies op te meten en alles waterpas te hangen (en dan toch nog verkeerd boren!!!) wist ik dat het dit keer makkelijker moest gaan. Na enig speurwerk kwam ik uit bij Command. Klittebandstrips waaraan je objecten kan ophangen. Ik was wat sceptisch maar het werkt echt. Voor mij nooit meer boren!!!!
Voorheen was dit een kaal en saai hoekje. Om toch een beetje de Arabische invloeden terug te laten komen in ons huis wil ik twee kleine schilderijtjes met arabic calligraphy erin.

Zo doe je het:
Plak twee plakkers op een schilderijtje. Dan twee andere eroverheen totdat je een klik hoort. Schilderij ophangen op de positie waar je hem wil. Schilderij eraf halen. Plakker op de muur 30sec. aandrukken en daarna een uur laten hechten. Na het uur kun je je schilderij of klok of iets anders ophangen en klaar is kees!



Voor een duidelijkere uitleg zie filmpje.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten