28 januari 2013

Glass bell

I lovvvveee glass bells oftewel stolpen. ik vind ze niet alleen mooi om taarten en cakekjes te presenteren, maar ook als decoratie in huis. Vooral beeldjes, koraal en schelpen onder een stolp op een schaal, plateau of op een stapel boeken staat prachtig.
Zelf heb ik een vrij grote stolp op een voetje, bedoeld voor taarten, maar ik vind hem zo mooi dat ik hem niet in de kast wil bewaren totdat ik weer een taart ga baken. Vandaar dat ik hem wil gaan gebruiken als deco materiaal in de huiskamer. Momenteel staan er kaarsjes onder. Ik ben er nog niet helemaal tevreden over, maar perfection takes time. Daarom moet ik gewoon even geduldig zijn en dan loop ik vast wel tegen iets leuks aan wat er onder kan.
Ik vind het voetje onder de stop ook erg mooi en heb het daarom nog even laten staan.

Wat vinden jullie moet het voetje er onder uit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten