2 januari 2013

Mijn droomhuis: het washok

In een gesprekje met mijn moeder kwam het onderwerp droomhuis aan de orde. Zij wilde in haar droomhuis een bijkeuken waarin ze dan meteen de wasmachine en de droogtrommel zou zetten waarna de discussie begon! Het leek en lijkt mij niet handig om mijn was- en droogmachine beneden te hebben staan want dan moet je elke keer met alle handdoeken, dekbedden en vuile kleding heen en weer sjouwen. Dus doe mij die waskamer maar lekker boven, naast de badkamer ofzo met lekker veel kastruimte waar meteen het linnen in kan en oude kleding waarvoor geen plek is in de gewone kledingkasten. Aangezien deze droom nog geen werkelijkheid is moeten we het doen met inspirerende foto's.
Ik zou niet weten waarvoor je 3 machines nodig zou hebben, maar het staat wel erg gaaf. De tafel is handig voor het vouwen/
Met tv, voor tijdens het strijken natuurlijk!
Het mooiste aan deze ruimte vind ik de zwarte machines



Geen opmerkingen:

Een reactie posten