14 januari 2013

Travel destination

Bij een nieuw jaar horen nieuwe plannen en dus ook een nieuwe vakantiebestemming om naar uit te kijken. Natuurlijk wil ik nog van alles zien, maar om echt een keuze te maken vind ik (lees mijn vorige post) moeilijk.    Nu ik heb ik al het een en ander mogen zien, maar ik ben nog nooit de Aziatische kant op geweest. Eerlijk gezegd heeft het me nooit echt getrokken, maar je hoort er zoveel over dat het misschien toch wel interessant is om eens zelf te gaan bekijken.
Één van de bestemmingen die momenteel een grote kans maakt is de Bahama's.


We zouden graag eind mei / begin juni weg willen gaan voor een weekje, maar zoals je kan zien op bovenstaand overzicht is er een aardige kans op regenval. Alhoewel er bij een zon vakantie uitstekend weer wordt gegeven en bij een actieve vakantie in dezelfde periode slechtere weervoorspellingen gedaan worden.

ik zou graag ervaringen horen van andere mensen. Wat zijn andere leuke vakantiebestemmingen? Iemand ervaring met de bahama's of een andere aanrader?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten