18 februari 2013

Bday gifts

Prachtige bos bloemen van mijn moeder gekregen
Zoals ik al eerder melde was op 16 februari mijn verjaardag. Eigenlijk heb ik mijn verjaardag nooit grootst gevierd, ooit zou ik dat nog wel willen doen.
Vorig jaar had ik een uitgebreide high tea gemaakt die zo uitgebreid was dat het geen high tea meer genoemd zou ogen worden. Ik heb er 2 dagen voor in de keuken moeten staan. Daar had ik geen zin in dit jaar dus hebben we het simpel gehouden.
In plaats van zelf taart te bakken of te kopen zijn we lekker ergens gaan lunchen waar iedereen iets kon uitkiezen naar zijn of haar smaak.
Apfelstrudel met vanillesaus, slagroom en een bolletje vanille ijs

Na de lunch hebben we nog even gewinkeld waarna ik thuis cadeautjes mocht uitpakken.
Ik heb gekregen: Nuit Hugo Boss parfum, Syoss droogshampoo  het boek een werkweek van 4uur, hakmes, bakbonen, spuitzak, appelboor en een bakkwastje. Allemaal hebbedingetjes waar ik het ooit eens over heb gehad.

S'avonds zijn we gaan eten in een Argentijns restaurant, mijn favoriet!
Als toetje kreeg ik een bolletje ijs met fruit en vuurwerk en werd er voor me gezongen. Wat ik eigenlijk wel leuk vond, maar me toch ook wel een beetje ongemakkelijk voelde omdat het hele restaurant mee keek.











Mijn lieve kleine broertje (13) heeft van zijn eigen geld ook een cadeautje gahaald. Ik had hem nog gezegd dat dat echt niet hoefde dat hij beter kon sparen, maar ik vond het toch erg lief van hem.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten