17 februari 2013

Life is but a dream



Het is geen geheim dat ik een groot fan ben van Beyonce. Nadat Oprah twitterde dat ze onderweg was naar Beyonce wist ik dat het voor iets speciaals zou zijn. Na was Googelen bleek dat Beyonce de afgelopen 3 jaar veel van haar leven heeft gefilmd en hiervan een documentaire heeft gemaakt. Hiermee geeft ze een blik in haar leven en laat ze zien dat alles niet zo perfect is als het lijkt.
Ze deelt een groot geheim met de wereld; 3 jaar geleden heeft ze een miskraam gehad.
Mijn bewondering voor de vrouw groeit met elk fragment was ik van haar zie. Haar inzet, passie, werkersmentaliteit, nederigheid en haar beauty en brains verbazen mij elke keer.

Ik heb de documentaire met veel plezier gekeken en kan niet wachten om naar haar Mrs. Carter concert te gaan in april.

Ben je ook benieuwd naar de documentaire, kijk hem hier.

Gotta love Be!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten