24 februari 2013

Love for sandals

In de zomer loop ik het liefst op sandaaltjes. Met slippers slef zo en krijg ik vaak pijn tussen mijn tenen. Sandalen zijn gewoon net wat comfortabeler, netter en nog stylish ook.

De 2 merken waar ik deze zomer in New York op zoek naar ga zijn Sam Edelman en Dolce Vita. Verkrijgbaar bij Bloomingdale's.

De GiGi sandaal van Sam Edelman is mijn favoriet van zijn collectie. Dit model vind ik zelf altijd erg fijn. Een pluspunt vind ik dat dit sandaaltje een leren zool heeft.
Ik vind er zo veel leuke printjes tussen zitten dat ik nog niet weet welke het gaat worden.
Een zelfde soort sandaaltje wat ik helemaal geweldig vind is van het merk Dolce Vita. Hun lijn DV by Dolce Vita heeft het leuke sandaaltje Archer.
Een pluspunt bij dit sandaaltje is de rand om de neus. Het ziet er leuk uit en is ook nog eens functioneel. Deze rand beschadig ik altijd als eerste dus een extra beschermlaag kan geen kwaad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten