26 februari 2013

Glossybox Fab Feb!

Ik heb de laatste tijd de ontvangen Glossyboxes niet meer op mijn blog gedeeld omdat blogs over de Glossybox je om de oren vliegen en mijn Glossybox altijd bij de buurman wordt afgeleverd aangezien ik nooit thuis ben als hij wordt bezorgt, waarna ik het weer vergeet en vervolgens een week later pas de inhoud van de box te zien krijg.
Maar!
 Deze maand maak ik een uitzondering, vooral omdat ik erg blij ben met de inhoud.
Links boven aan op de afbeelding hierboven staat een super mooi nagelakje van Bell, genaamd Air flow Lotus effect. Ik heb kleur 709. Heeft wel 2 lagen nodig om mooi te dekken.

Ik heb ze nog nooit geprobeerd dus ben erg benieuwd naar de eye pads van Bador. Ik had ook nog nooit gehoord van het merk, maar het oogt chic :)
Het tubetje van Biodermal is een ideaal formaat voor in de handtas!

De tube met het masker van Dr. van den hoog is echt geweldig! Ik kon niet wachten om dit masker uit te proberen en ik moet zeggen ik vind het heerlijk. Ik houd van gemak en deze tube is heel erg gemakkelijk. Kop omdraaien, knijpen en smeren maar! Ik moet wel zeggen dat mijn huid licht trekkerig voelde na het masker, maar met een beetje dag en nachtcrème was dat weer verholpen en bleef een super zacht huidje over.

Ik was al een tijdje op zoek naar een spray die mijn haar zou voeden, makkelijker kambaar zou maken en laten glanzen. Ik heb de spray gebruikt en het maakte mijn haar wel makkelijker kambaar. De glans revolutie bleef nog even uit.. helaas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten