27 februari 2013

Beyonce concert

Oh Yeah!
De kaarten vlogen de deur uit, maar wij hebben er gelukkig te pakken! Ik ga naar B's concert in de Ziggo dome op 22 april!!! I'm so excited! Wie kan ik daar ook tegen komen??!

De nummers die ik leuk vind van het album 4 en alle uitbreidingen hierop:
1+1 
Hele tijd grijs gedraaid. In het begin vond ik demelodie ingewikkel inmiddels wordt hij luidskeel mee gezongen
I care
Lekker nummer. Ligt een beetje agressie in.
I miss you
Toen ik dit nummer in het begin hoorde vond ik het maar een zeur nummer, maar dat is inmiddels omgedraaid. Ik speel dit nummer waarschijnlijk het meeste af. lekker mee zwijmelen!
Best thing I never had
Leuk, maar over it... skip het meestal, maar zet het volume wel harder als hij op de radio wordt gespeeld.
Countdown
Alleen al omdat dit nummer een clip heeft vind ik hem leuk, maar is zeker geen favo.
End of Time
Dit is echt een super nummer! kan er niet meer over zeggen.
I was here
Prachtig! een lied waar echt over nagedacht is, met betekenis!
Run the world
Lekker. Punt.
Dance for you
Ook dit nummer vond ik maar soft, maar inmiddels vind ik het een lovely love song!
Schoolin life
Lovve this song. Wijze woorden

Hoeveel ik ook van Beyonce hou sommige nummers kan ik niet waarderen. Zoals Party. Ik vind het nummer niet van nu, saai en sloom. Ook Rather die young heb ik helemaal niets mee.
Love on top heeft een leuk deuntje, maar ik vind er iets te veel herhaling in zitten. Vooral aan het eind blijft dezelfde zin maar herhaald worden. A bit to much for me.
Ik kan er niets aan doen, maar Lay up under me vind ik een echt Spice Girls nummer. Natuurlijk hebben zij ook leuke liedjes gemaakt, maar daar zou deze niet bij horen.
Wat zijn jullie favoriete en minder favoriete nummers van B?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten