2 maart 2013

Hey Nude Striptease Lips ;)

Normaal gesproken doe ik geen reviews over aangeschafte producten, maar aangezien er ik reviews zelf altijd wel graag kijk en heel informatief vind dacht ik waarom ook niet?!

Eigenlijk ben ik niet echt een lippenstift drager, maar ik begin het te worden. Ik heb op mijn New York  "to get list" al een aantal MAC varianten staan.
Ik weet niet of jullie er last van hebben, maar de hele winter door heb ik last van droge lippen, die ik dan kapot bijt wat pijnlijk is en er niet mooi uitziet. het is ondertussen een soort tic geworden zoals nagelbijten. Geen enkele lippenbalsem helpt hier meer tegen. Wat wel werkt voor mij is lippenstift met een lekkere sticky lipgloss.
De combinatie die ik momenteel graag draag is de Ultimate Colour lippenstift van Catrice met de lipgloss lip duo van ModelCO.
De Ultimate Colour lippenstift is nieuw in het assortiment van Catrice. Ik heb de kleur 240 Hey nude... Hoe leuk is die naam?! Ik vind de verpakking ook ontzettend mooi.
De lipgloss is de stiptease gloss. Hij is een beetje sticky en misschien een beetje raar, maar hij smaakt zooo lekker, zoet! :) In het midden van de stick zit een spiegeltje wat erg handig is om even bij te werken!
Samen geeft het een naturel glossy look:



Lip Duo Lipstick & Ultra shine lip gloss van ModelCo kun je bestellen via Glossybox voor €30,-.
De Ultimate Colour lipstift van Catrice is in bijna elke drogisterij verkrijgbaar of via de website van Catrice voor €4,-



Geen opmerkingen:

Een reactie posten