3 maart 2013

My Bedroom (project)

Hoe veel ik ook van het stylen van mijn Home hou, soms houd het maar gewoon niet op! Steeds weer poppen er klusjes op. Sommige klussen kan ik zelf niet doen en in sommige heb ik gewoon helemaal geen zin! Herkenbaar?

I have a confession to make:
de slaapkamer is nog niet af,na 1,5 jaar, but I quit!
Zucht, de ambities zijn er wel, maar de puf om het af te maken niet meer.
Momenteel staan we er ongeveer zo voor:

Behalve dan dat de witte gordijnen nog niet hangen. Het excuus: we hebben niet de juiste plug in huis om de roede te monteren. Ik weet het, totale onzin. 2 minuten op de fiets naar de bouwmarkt, €3,- even puffen en zweten en de gordijnen zouden hangen, maar de realiteit is dat ik er gewoon geen zin in heb.
Zo zijn er nog meer klussen:
  • ophangen van 4 witte fotolijstjes
  • 4 illustraties zoeken voor in de lijsten en laten drukken (zwart wit foto's)
  • plinten leggen
  • make up organiseren (doorzichtige organisers voor aanschaffen)
  • Decoratie voor in het kozijn
  • een beddensprei met sier kussens vinden
  • lamp kopen en ophangen
  • deur oliĆ«n
  • Deur repareren
  • ruimte boven en onder hanggedeelte opnieuw indelen
en dit is alleen nog maar de slaapkamer!

Herkenbaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten