15 februari 2013

Primark shoplog

Ik weer eens een bezoekje gebracht aan Primark en ben goed geslaagd.
Aankopen op de foto:
  • Zwarte bidon €3,-
    Het drinkgat is nog al aan de grote kant, we zullen zien how that turns out.
  • 3 pakken met sokken: 7 paar gewone sokken voor €3,-, 5 paar witte sportsokjes €3,- en 5 paar zwarte sportsokjes €3,-
    Ik weet het niets spannends, maar had ze echt nodig!
  • Nagelveilen €1,50
  • Wimperkrultang €3,-
    Deze krultang heeft een heel apart handvat.
  • 4 pakjes zakdoeken €1,-
  • Zacht grijs reis/sport handdoekje in tasje €4,-
    Geen idee waar ik dit handdoekje voor ga gebruiken, maar het leek me zo handig!
  • Strandhanddoek €7,-
    Ik wordt helemaal blij van deze vrolijke kleuren
  • Sjaal met tijgerprint in grijs en oranje €4,-
    heb zo'n spijt dat ik de andere variant in het mint groen ook niet heb meegenomen!!
  • 2 bikinibroekjes elk €5,-
    Ik heb een witte halter bikini van het merk Freya gekocht die nog al aan de dure kant was, maar door het topje te combineren met verschillende broekjes haal ik het maximale eruit
  • Leger groene broek €17,-
    Heerlijk zulke aladin broeken voor in de zomer
  • Haarband met gouden blaadjes €2,-

Daarnaast heb ik een hele schattige portemonnee gekocht. De portemonnee is er ook in het beige/grijs en zwart. ik heb speciaal voor roze gekozen omdat roze eerder opvalt in mijn grote tassen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten