25 maart 2013

Beauty haul / review(s)

Het zal niemand ontgaan zijn dat Sephora ermee stopt in NL en omdat het prijzencircus is bij V&D had Sephora een aantal super goede aanbiedingen.

Wat heb ik gehaald?


De Urban Decay Naked Basics pallete met de Urban Decay All Nighter Setting Spray.
De Lancome teint Miracle foundation en de Urban Decay skin Naked foundation.
Daarnaast waren er nog allerlei Sephora 
make-up artikelen vanaf €5,- daarvan heb ik een mascara en eyeliner meegenomen.
Het is echt erg, maar ik heb nog een foundation gekocht, namelijk die van L'oreal True Match en de Intense parfum van Hugo Boss.

Een korte review van alle producten.

Urban Decay Naked Basics pallete
LOVE deze pallete!!! Ik kan alleen maar voordelen opnoemen. De oogschaduwen bevatten heel veel pigment, je kan er diverse looks mee maken van dag tot avond looks en de oogschaduw blijft een hele dag zitten.
€25,95

Urban Decay All Nighter setting Spray
Ik was al een tijdje op zoek naar een fixing spray en ik hoorde veel goede dingen over die va UD. Ik heb hem pas een keer gebruikt en ik moet zeggen dat het me erg beviel. Mijn hele look bleef mooi en op zijn plek!
€27,50

De Lancome teint Miracle Foundation
Dit is één van mijn favoriete foundations! De foundation past zich mooi aan naar je huidskleur, oogt niet als een plamuur laag, maar heeft een natuurlijk effect met medium dekking.
Ik kan een half jaar doen met dit product dus hij is zeker het geld waard!
€43,-

Urban Decay Skin Naked Foundation
Ja nog een product van UD! Ik wilde er zelfs nog één, de porie verkleiner, maar die was al uitverkocht!
Wat me meteen opviel was hoe de foundation aanvoelde nadat ik hem had aangebracht. Vaak blijven foundations nog een beetje nat of plakkerig, maar deze foundation trekt in en voelt als een tweede huid aan! 
Er zitten vitaminen in en SPF dus dat zijn ook weer extra points! 
Ik heb kleur 7.0 genomen. Eigenlijk is dat voor nu een beetje te donker, maar als ik één keer in de zon heb gezeten zal dat perfect zijn. 
De hele getallen zijn geschikt voor mensen met een koelere ondertoon en de halve getallen zoals 6.5 hebben een warmere ondertoon. best bijzonder dat beide ondertonen beschikbaar zijn in één foundation serie. Zo kan iedereen een kleur vinden die bij je past. Ohja en hij is opbouwbaar! Dus voor meer dekking een tweede laag.
€38,50

Sephora Mascara en Eye liner
Ik moet eerlijk toegegeven de mascara is niet super geweldig, maar voor €5 kon ik hem niet laten liggen. De eye liner vind ik erg fijn werken omdat het een stift is. toch kan je er ook een heel subtiel lijntje mee maken.
€5,- p. product

L'oreal True Match foundation
Veel beauty goeroe's op YouTube waren laaiend enthousiast over de foundation dus moest ik deze foundation eens uitproberen! Het zou geweldig zijn om mijn duurdere foundations zo nu en dan af te wisselen met een drogisterij foundation, maar DAMN wat viel dat tegen!
Ik gebruik foundation om het airbruch effect te creëren, om een flawless gezicht te creëren maar deze foundation vind ik echt cakey ogen en doet mijn huid niets goed. Ik vind zelfs dat hij mijn huid ouder laat ogen omdat hij in mijn lach rimpels ed gaat zitten. Ik vind hem ook een Te matte finish geven.
Voor mij een miskoop!
<€16,-

Intense, Hugo Boss
Dit is één van mijn favoriete parfums, maar is uit het assortiment gehaald. Ik heb er nog 1 op de kop weten te tikken in Rosada outlet Center in Roosendaal. Dus als iemand weet waar ze nog verkrijgbaar zijn... ik hoor het graag!
€43,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten