29 april 2013

Be aware!

Even iets anders dan fashion, beauty en interieur design.  Een aantal weken geleden kondigde ik heel enthousiast aan dat ik naar het concert van BeyoncĂ© zou gaan. We hadden kaartjes via Tickettribune gekocht. veel meer betaald dan een kaartje origineel kocht, maar omdat we zo graag wilde waren we bereid om meer te betalen.
Helaas zag ik de documentaire van Rambam te laat.

We hebben de kaarten besteld en meteen netjes betaald.
Nadat we een paar dagen voor het concert een mail hadden gestuurd met de vraag wanneer we de tickets mochten ontvangen, kregen we het antwoord dat er vrijdag voor 18.00 uur (concert was maandag!) uitsluitsel gegeven zou worden.

Ik heb de klantenservice een aantal keer geprobeerd te bellen, maar er werd niet opgenomen.
Om 18.00 uur nog een mail gestuurd omdat we geen bericht hadden ontvangen. Hier geen reactie op gehad.

Toen heb ik een tweet bericht gestuurd met de vraag wanneer ik de kaarten mocht ontvangen. Ik kreeg een reactie terug met de vraag wat mijn ordernr was. Netjes geantwoord en toen kreeg ik niets meer terug, maar er volgde wel een mail. Een heel teleurstellende mail.



Ik wil jullie via deze weg waarschuwen voor tickettribune om teleurstellingen te voorkomen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten